Hoe verplaats ik mijn muziek van mijn samsung galaxy core naar mijn SD kaart?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

verbind hiervoor je telefoon met je computer, je ziet bij "Mijn computer" (meestal staat hier de naam waar je je computer naar hebt genoemd) en dan zie je een icoontje van een telefoon met de naam van je telefoon (die je ook kan instellen) dan dubbelklik je daar op, en dan zie je als het goed is 2 schijven, met "Card" en "Phone" je gaat als eerste naar phone, daar knip je de muziek uit je tabblad met muziek. Daarna ga je terug totdat je "Card"ziet, die open je, maak je een tabje muziek en plak je je muziek daarin.