Samsung Galaxy S2 Welk scherm heb ik?

Op de site van samsung staat dit:

Het gerucht gaat dat de Samsung Galaxy S2 in sommige landen een Super Clear LCD display krijgt in plaats van het Super AMOLED Plus display. Vanwege een tekort aan productiecapaciteit is Samsung al genoodzaakt twee versies van sommige smartphones te maken. Het lijkt er dus op dat ook de Samsung Galaxy S2 in verschillende versies op de markt komt. Eerder werd al bekend dat de Samsung Galaxy S2 in sommige landen een Tegra 2 chip krijgt in plaats van een Exynos chip. Deze maatregel komt wat harder aan omdat de kwaliteit van een Super Clear LCD scherm waarschijnlijk wel iets lager ligt dan de kwaliteit van het Super AMOLED+ scherm.

Weet iemand hoe je kunt zien welk scherm je nu hebt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Op de verpakking van.de.mijne staat super amoled plus.
Ik denk niet dat,ze dat erop zetten als het een.lcd.scherm is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In nederland is de SGS2 I9100 geleverd dit is ALTIJD AMOLED, wanneer je de SGS2 I9103 hebt (welke niet officieel in nederland zou moeten zijn) dan heb je een andere processor en scherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je jouw toestel in Nederland hebt gekocht/gekregen dan heb jij een Samsung Galaxy S2 met een SuperAmoled Scherm en Exynos (Ookwel bekend als de Orion-chip) chipset van Samsung zelf.
Je kan het waarschijnlijk zien aan de zwartwaarden van je scherm. Als je de helderheid van jouw scherm op 100% zet en kijkt naar een plaatje of gedeelte van een achtergrond wat zwart moet voorstellen, moet het zichtbaar zijn.
SuperAmoled kan het best de zwartwaarden weergeven omdat de pixels individueel uitgezet kunnen worden en dus echt een zwarte kleur kunnen nabootsen, op een SuperLCD scherm zal zwart er toch wat grijzig uitzien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga na

http://www.samsung-galaxy-s2.nl/superclearlcd.htm