mijn Iphone 5 loopt vast nadat ik hem heb gereset, wat moet ik doen om hem weer te laten werken?

ik wilde mijn Iphone 5 resetten en toen kwam ik op een wit scherm met het apple logo maar het vooruitgansbalkje bleef stil staan.

als ik een harde reset uitvoer en hem dan weer opstart kom ik weer in het zelfde scherm.

als ik hem met mijn kabel aan mijn computer verbind kan ik niks doen via Itunes omdat daar staat dat ik mijn sim moet ontgrendelen met mijn pin-code en dat kan alleen via je telefoon, dacht ik....

kan iemand mij helpen zodat ik mijn Iphone weer kan gebruiken?

Alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Haal je simkaart eruit, zet je telefoon in DFU modus(bron: legt uit hoe), en restore deze dan weer in iTunes naar de huidige iOS versie.

Toegevoegd na 1 minuut:
De simkaart hoeft er niet persé uit, maar op deze manier gaat de upgrade 'unanttended'