waarom doet ping het opeens niet meer?

Alles werkt gewoon zit nu ook op internet via mijn blackberry maar alleen het pingen is er opeens mee gekapt berichten komen niet meer aan ..
Hoe kan dit en belangrijker nog hoe verhelp ik dit zodat ik weer kan pingen?
Heb een abbonement van hi

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Het beste antwoord

Normaal is dit niet inderdaad...maar als het maar niks te maken heeft met het volgende :

KPN heeft te maken met tegenvallende inkomsten omdat mensen steeds minder bellen en sms’en. Klanten gebruiken apps om gratis chat berichtjes uit te wisselen, ze installeren apps waarmee je gratis kunt bellen. KPN gaat er iets aan doen en heeft aangekondigd dat er vanaf deze zomer een ‘chat-heffing’ komt. VoIP, chat en het streamen van video’s over 3G gaat geld kosten. Toezichthouder OPTA ziet geen bezwaren, dus niets staat KPN nog verder in de weg. Er is nog niet bekendgemaakt wat de extra kosten zijn die je bovenop je bestaande abonnement moet gaan betalen, maar feit is wel dat een hoop apps straks extra geld gaan kosten.Mogelijk begint Hi hier ook mee,al heb ik daar nog niks over gelezen en is dit misschien een soort "voorbode" . Heeft U al aan vrienden gevraagd met zowel Hi als provider als een Blackberry of zij daar (al) last van hebben?

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Server ligt er even uit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik zit nu gewoon op internet ?
Een vriendin van me heeft hetzelfde probleem alleen haar abbo is t-mobile. Mijn berichten komen niet aan en die van haar niet by my, soms wel of in de verkeerde volgorde. Heeft soms met t bereik te maken , en t-mobile heeft slecht bereik. Van hi weet ik t niet ...