Ik heb kpn provider en heb per ongeluk hi beltegoed gekocht kan ik die gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (6)

Helaas dat zal niet lukken. Het zijn beide twee verschillende systeem van Hi en KPN.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt wel opwaarderen met een HI prepaid kaartje als je KPN hebt en andersom. De - is niet van mij.
Ik zou ermee terug gaan naar de winkel als je het bonnetje nog hebt en vragen om een nieuwe. Ze kunnen vast wel testen als je hem al hebt gebruikt of niet.
Is bij mij ook gelukt toen ik btg voor m'n moeder moest halen en de verkeerde haalde ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen nog als kado voor iemand die jarig is hi heeft, anders ben je waarschijnlijk je geld kwijt. Maar wie weet neemt de winkel het terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die kan je gewoon gebruiken;) probeer het maar 100% dat hij het doet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt inderdaad. Deze werken op elkaar. +
Vragen of je kan ruilen met vriend of vriendin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer terug te brengen. Als dat niet lukt kan je altijd nog proberen met een vriend of vriendin te ruilen.