ik kreeg net een sms dat ik lid was geworden van de kamasutradienst???, heb ik nooit omgevraagd er staat wel een stopnu gedoe word ikbelazerd ?

capthavoc
14 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je misschien hier slachtoffer van? http://www.1april.net/1april_sms/Sex_abonnement/Kamasutra_sexstandjes
capthavoc
14 jaar geleden
Hij lijkt er erg op ja ;) welke meid heeft me er nu weer in laten stinken ;)
net even anders geschreven, maar toch leuk erg leuk ;p

Het beste antwoord

Volgens mij wordt je gewoon belazerd. Zolang je je nergens voor hebt aangemeld, zou ik niets met de SMS doen. Gewoon verwijderen. Waarschijnlijk gebeurt er precies wat je zelf al vermoedt: je probeert je af te melden en daarmee meldt je je dan aan. En probeer er dan maar eens echt af te komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
capthavoc
14 jaar geleden
Over 24 uur weten we het zeker
hopelijk trappen er zo minder mensen in
als er iemand toch die stop nu heeft gebruikt dat kost toch ook wat ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, in ieder geval de kosten voor de SMS en als je pech hebt, heb je er meteen een abonnement bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
DOORGAAN , terugsturen dan maar :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou de SMS juist niet verwijderen, als dit nog een staartje krijgt, is het namelijk bewijsmateriaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@SuzyQ: zou kunnen. Maar vergelijk het met spam: bewaar jij alle spam mails als evt. bewijslast?
capthavoc
14 jaar geleden
vermoed datdit het geval is maar de "prankster" heeft zicgh nog niet gemeld ?
in middels al flink voorbij 9 uur dus vermoed dat het een grap is sms mar gewoon gedelete

Andere antwoorden (6)

Ik ken het helemaal niet,maar ook een ander die jou nummer heeft kan je erin geluisd hebben.
kijkeven op
smsafzeggen.nl
daar staat meer over dit onderwerp.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
capthavoc
14 jaar geleden
Bedankt voor de tip maar ik snap niet dat iemand anders jouw kan opgeven ?
ik hou het in de gaten
Vaak helpt het om STOP in een sms bericht te zetten en die dan terug sturen, naar het nummer waar de sms vandaan komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent niet de enige! Ik kreeg er net ook 1. Precies dezelfde. Om 19:18 uur. Nooit om gevraagd!

Ik denk als je niets doet dat je iedere dag een heel duur SMSje krijgt. Dit is op zeker oplichting

Toegevoegd na 2 uur:
Bij mij ging het om nummer 7733
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Teneerste , sms STOP terug. Daarna ga je naar
http://www.smsdienstenfilter.nl/ en vul je in. Anders krijg je tepas en onpas sms'jes, die jezelf gaat betalen.

Toegevoegd na 9 uur:
Ik denk, dat je van deze "grap"slachtoffer ben geworden. Kijk maar, de kamasutradienst staat er bijna bovenaan tussen.
http://www.fakesms.eu/

Toegevoegd na 10 uur:
Ik begrijp eigenlijk niet, dat dit mag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zou kunnen vertellen welk nummer het is ?
bijv: 4050.4040,enz

dan kan ik gelijk vertellen van wie het is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
capthavoc
14 jaar geleden
7733 zegt je dat wat ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.smsafmelden.info/smsdiensten/?Status_ID=0&Service_Shortcode=7733&Search_Term=&Service_Description=on&Service_Keyword=on&Service_Name=on&Organisation_Name=on&submitSearchForm.x=3&submitSearchForm.y=10 dit is wel wat , 1+ :)
capthavoc
14 jaar geleden
had ik ook al gevonden maar zie niet de dienst die ik blijkbaar had volgens mij klopt er geen bal van
Wat je hebt gekregen, valt in ieder geval onder spam, en dat is in Nederland sinds kort verboden. Als ik jou was, zou ik direct een klacht indienen bij de OPTA. Ze hebben een speciale website over spam (waaronder ongevraagde SMS), kijk daar eens rond.