Moet je een app opnieuw kopen in de play store als je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen of een nieuwe telefoon koopt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
4.5K

Het beste antwoord

Nee hoor je kunt zelfs meerdere Android apparaten hebben die je gelijktijdig in gebruik hebt en maar 1 keer een app kopen voor al die apparaten.
Dus een telefoon en een tablet en een smart tv van Android.
Dus maar 1 keer kopen voor het leven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee, de aangekochte app's zijn gekoppeld aan je google account, niet aan je telefoon.

Als je op je nieuwe (of geresette) telefoon weer naar een reeds gekochte app gaat in de playstore dan staat daarbij dat je die al hebt aangekocht en kan je hem gewoon installeren zonder dat je opnieuw moet betalen.