Kan je met belminuten smsen?

Ik wil een nieuwe telefoon kopen. Om precies te zijn de galaxy ace 2. Maar ik wil met simpel er een abonnement bij doen met 50 belminuten en 200 mb. Maar kan ik dan ook smsen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

nee hierbij kan je niet sms-en, maar met je mb's kan je overal whatsappen, wat eigenlijk gelijk staat aan sms-en
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke dankjewel!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt alleen niets aan whats app wanneer de ander dit niet heeft.

Andere antwoorden (1)

Providers geven mensen een aantal belminuten. Blijkbaar 50 in jouw voorbeeld. Het zijn dus echte "minuten" en niet iets in de richting van een tegoed. Je kan wel met je internetbundel Whatsapp gebruiken. Dan kan je berichten sturen naar mensen overal ter wereld. Dat kan je vergelijken met MSN.