Mijn iPhone 4 batterij gaat snel op sinds ik IOS erop gezet heb. Moet ik of apple de schade aan mijn telefoon betalen?!

Met uitleg waarom graag.

Mvg SYDK

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Nee ze hoeven je geen geld te geven want dat staat in de voorwaarden en die heb jij geaccepteert anders kon je de update niet installeren. En dit was ook op tv in het nieuws dat door de nieuwe update de batterij sneller op gaat. Apple heeft al een nieuwe update uitgebracht waarbij je iphone weer normaal werkt. De update is ios 5.0.1.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, het probleem is maar deels verholpen. Apple werkt hard aan een oplossing!
Vooral een kwestie van het afsluiten van apps die GPS (locatievoorziening) gebruiken, en ze niet in de achtergrond laten draaien.

Er is dus geen sprake van (fysieke) schade, batterij duur is echt een kwestie van persoonlijk gebruik. Apple blijkt overigens aan een software update te werken die de batterij iets efficiënter gebruikt, dus dan kan ie ook weer wat langer mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het ligt aan de ios, dus niet aan de telefoon, en er is dus ook niets kapot.
een .0 verzie is de eerste versie van die reeks, dus meestal zitten hier de fouten in, vandaar dat er meestal 5.0.1.4 versies uitkomen enzo.
je kunt altijd downgraden, of updaten naar de versie 5.0.1 die volgens mij al uit is.
succes