Hoe krijg ik meer gigabyte op mijn iPhone 5C??

Hallo ik heb een iPhone 5C 8GB En ik wil graag iOS8 erop maar ik heb niet genoeg gigabyte dus mijn vraag is hoe krijg ik genoeg gigabyte ervoor? ik moet iets van 5,6 gigabyte hebben ik heb al bijna al me foto's verwijderd en al me anderen onnodige dingen. Kan je meer gigabyte kopen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Ritsuka
9 jaar geleden
Kan niet

Het beste antwoord

Een iphone heeft een vast geheugen dus dit kan je niet uitbreiden
maar hoe groot is de download voor IOS 8 weet je dat al ?
IOS is een upgrade die natuurlijk helemaal uitgepakt er groot is
maar dat behelst wel het hele systeem
dus als je een backup hebt gemaakt dan zou je hem daarna terug kunnen zetten naar fabrieks instellingen en dan wachten op ios update
en daarna eventueel je backup weer terug zetten

gegevens is wel 8 gig is een helke kliene phone dus ik vraag me af of je er verstandig aan doet om te upgraden
ik zelf heb een 4s 16 gig en daar raden ze het af.
capthavoc
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hmm jammer maar stel voor als ik genoeg ruimte zou hebben raad je me het dan aan om te installeren? of is dat niet handig?
capthavoc
9 jaar geleden
ik zou eerst op het internet kijken of deze zet verstandig is
Maar mocht je het toch willen en volgens mij moet het toch wel kunnen
dan denk ik ook dat Apple er wel rekening mee houdt dat je iphone kleiner is en zal waarschijnlijk dan ook een aangepaste versie aanleveren. Maak standaard natuurlijk een goeie backup
en gooi oude apps er af
en eventueel je muziek/video ed dat moet je denk ik in jouw geval toch doen. Voor zover ik het kan vinden is de beste optie die je hebt de update uit te voeren via itunes dus met kabel Deze schijnt inderdaad meer rekening te houden met de grootte van je iphone. http://www.theverge.com/2014/9/17/6342157/ios-8-free-space-iphone-ipad-requirement quote
There's no easy fix to free up space quickly, but you can use the iTunes client on Mac or PC to update a device to avoid the huge space requirement. The iTunes method will still require free space, but not nearly as much as 5GB using the over-the-air upgrade method on the device succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thanks