Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Over welke gegevens beschikt een telefoonmaker als de simkaart uit het toestel is?

Mijn Iphone 5s is kapot (gaat niet meer aan) en ik ga deze opsturen om te laten maken. Hiervoor haal ik mijn simkaart uit het toestel. Kan de telefoonreparateur wanneer het toestel het weer doet, zien welke berichten er binnen zijn gekomen? Denk hierbij aan snapchat en instagram en whatsapp..?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Op snapchat en instagram moet je inloggen. Dit gaat meestal automatisch. Bij WhatsApp is dat niet nodig. Van deze drie komen de berichten binnen zodra er een internetaansluiting is. Als je je mailbox kunt openen vanuit je telefoon, kan men die ook inzien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
als je een code hebt op je telefoon kan de telefoonmaker alleen de berichten zien die binnenkomen. Je kunt al je accounts uitloggen of bij de berichtencentrum alle meldingen uitzetten. Ook zal ik een back up maken van je gegevens als ik jou was, soms gaat er weleens wat mis bij het repareren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding