*bliep app werkt niet ?

Ik heb sinds vandaag mijn nieuwe *bliep simkaart binnen. Ik heb de app gedownload op mijn samsung galaxy s maar telkens als ik probeer in de te loggen sluit ie af en krijg ik te zien ''de toepassing *bleip is onverwacht gestopt. probeer het opnieuw''. Iemand hier bekend mee? Hoe kan ik dit oplossen?

Toegevoegd na 29 seconden:
*bliep niet bleip

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat was in het begin bij mij ook , dan moet je een mailtje sturen naar bliep en die resetten jou account zodat je er wel op kan

Een voorbeeld van mail is "ik kan niet inloggen via me telefoon , kunnen jullie er wat aan doen? , en dan resetten ze jouw account