hoe moet je je huistelefoon van beneden naar boven doorverbinden ?

als je gebeld word op de huistelefoon en je neemt beneden op, maar het blijkt voor diegene te zijn die boven is, kan je de oproep dan doorverbinden naar boven zodat diegene die boven is niet naar beneden hoeft te lopen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K
bamibal
11 jaar geleden
Welk type heb je?

Het beste antwoord

Waarschijnlijk zit er ergens op je telefoon een intercom toets, die gebruikt kan worden om de andere(n) telefoons te bellen. Bijv met toestel 1, druk intercom en dan 2, dan bel je het 2de toestel.
Bij doorschakelen werkt dit hetzelfde, je word gebeld, neemt op, druk intercom, druk het nmmr van andere toestel(bijv 2) en hang op.
Als het goed is zal nu de 2de telefoon overgaan en is het gesprek nog actief.