Is er een abbonement dat je niet meer kan bellen of smsen als je buiten je bundel gaat ??

ik ben dus opzoek naar een abbo dat als ik buiten mn bundel terecht kom dat ik niks meer kan dus niet bellen en niet meer smsen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik kan mij alleen maar aansluiten bij de rest... Pre paid.

Je kan als, je goedkoop uit wil zijn, een pre paid in het buitenland nemen. Dit heeft alleen nut als je dan gebruik maakt van de bundel in dat land zelf.....

Andere optie .... Veel toestellen hebben een teller die je in kan stellen zodat je niet (helemaal ) over je bundel heen ga.... En tja als die zegt tegoed is op dan moet je de zeldisepline hebben om hier naar te luisteren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat heet prepaid. Bij veel abonnementen werkt het niet zo, want dan zou de provider er geen voordeel van hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,dat hebben ze liever niet want jij moet bellen dat is geld voor hun.
Met een prepaid kaart is het op is op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze verdienen er juist op als je buiten je bundel belt, dus neen dat is er niet.
Helaas; zou wel makkelijk zijn hè!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga er vanuit dat je het hebt over het gebruik op consumentenbasis.

Bij een abonnement is dit niet mogelijk. Een abonnement stopt namelijk niet na een bepaald verbruik, je zit altijd verbonden aan een contract. Dus ook een continue dienstverlening die blijft bestaan, ook als jij meer belt dan je eigen budget eigenlijk toelaat.

De grotere providers bieden vaak de mogelijkheid om jezelf een waarschuwing (per sms) te laten sturen indien je over je bundel heen bent. Ook heb je vaak de mogelijkheid om zelf actief je bundelverbruik te controleren. Zodat je op tijd kan ingrijpen op je eigen belgedrag.

Wil je bovenstaand niet dan bied de enige oplossing PrePaid. Met SIMYO kan je ervoor kiezen om op prepaid basis te bellen maar dit bied je ook de mogelijkheid om je beltegoed automatisch te laten opwaarden indien je beltegoed op raakt te gaan. Dit is handig, wanneer je een bepaalde periode weet dat je moet opwaarderen maar dit automatisch wilt laten verlopen... Je kan het dan weer uitzetten als je weer volledig controle wilt houden over je beltegoed.

Je kunt zelf even bedenken welke situatie het beste bij jou past.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien kan je met de provider kunnen afspreken, dat ze over een bepaalde limiet gewoon uitschakelen zodat je niet meer kunt bellen. of zo.