Is er een manier om de HTC Wildfire A3333 te unbricken??

Ik zou die HTC rooten en nieuwe software opzetten, alleen KAN het misgaan... Het is een kans van kleiner dan 1%, maar ik wil toch weten of ik hem kan unbricken?? Er wordt niet veel over gesproken op internet, dus misschien weet iemand hoe???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat noem jij bricken......en hoe heb je t gedaan??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ligt eraan hoe je iets brickt.....kan je telefoon nog in bootloader komen? En in de recovery........wordt je telefoon herkend als je nm aansluit op de comp? Als je hier antwoord opgeeft weet ik al wat meer.....uit ervaring weet ik dat bricken bij iedereen iets anderd betekent
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mn telefoon is nog niet gebrickt, maar STEL DAT.

Antwoorden (1)

Ja, doch een echte brick te repareren is niet zomaar even dat ding aan je pc/laptop hangen en dan klaar.
Je zal hier gebruik moeten maken van een JIG
Deze wordt rechtstreeks aangesloten op je toestel, hoe dat in zijn werk gaat is per toestel/jig toch verschillend, maar dan is het zaak om de handleiding er bij te pakken.
http://www.fonefunshop.co.uk/cable_picker/95655_JTAG_JIG_For_HTC_Wildfire.html

Heb je gewoon een toestel wat nergens op reageert maar bijvoorbeeld in de bootloader o.d. blijft hangen, spreekt men van een softbrick ( eigenlijk is je toestel dan niet echt gebrickt )

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1622178

Maar je pakt het iig goed aan, door eerst te informeren hoe je het e.e.a. kunt herstellen voor het geval dat.
De meesten doen zomaar iets en als het dan toch fout gaat .........oeps.

Dus je doet het goed, eerst lezen en informeren.

Waar het meestal fout gaat is, of men gebruikt een verkeerde firmware, of men gebruikt een verkeerde methode.