Wie heeft er ervaring met de LG COOKIE FRESH?

Ik zou namelijk graag een nieuwe mobiel willen kopen, en ik dacht dat misschien de LG COOKIE FRESH wat voor mij was.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het is een leuke, makkelijke en handzame telefoon, maar verwacht er ook niet al te veel van. Hij is voornamelijk als 'low-end' telefoon in de markt gebracht. En daar zijn de specificaties dus ook naar.
Zo heeft de Cookie Fresh geen snelle data verbinding in Nederland, maar alleen gprs. Dus veel snel internet zit er niet in. Ook moet je genoegen nemen met een 2 megapixel camera.

Kortom wil je hem voornamelijk gebruiken om te bellen en te smssen en muziek te luisteren, prima! Ga je hem 'als telefoon van de zaak' gebruiken om veel te internetten, mailen, agendabeheer e.d. dan is 'ie wat minder geschikt.

Zie de link voor een testoordeel en specificaties.