Welke telecom provider biedt een oplossing om tegen vaste kosten zowel internet, bellen en SMS-en af te nemen?

Ik zie door de bomen het bos niet meer. MIjn dochter heeft nu prepaid van T-mobile, waarbij ze 10 euro per maand betaald voor 300 SMS-jes en 10 euro beltegoed. Voor telefoon betaalt ze 35 cent per minuut, dus kan ze maximaal 28 minuten bellen. Daar komt ze wel mee weg, ze SMS't vooral.

Nu wil ze ook internet. Volgens mij kan dit bij T-mobile alleen als je een abonnement neemt. Bij een 1 jarig relax 70 belt of SMSt ze dan voor 0,11 cent voor 7,95 per maand en kost internet onbeperkt 9,95 per maand. Dus van 10 naar 18 euro per maand.

Nadeel is dat ze nu ook buiten haar bundel kan bellen. Zijn er andere providers waarbij je het abonnement zo kunt instellen dat er niet zomaar over de maandbundel heen kan worden gegaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ben ik blij dat onze kinderen in de 40 en uit huis zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, de mijne is 13. Ze heeft al een telefoon voor noodgevallen en wil er nu zelf een kopen. Dat is nog to daar aan toe, maar dan wil ze ook internet. En ik blijf dat niet allemaal betalen. Wat ik belangrijker vind is dat ze wel zelf inzicht krijgt in de kosten. Nu wil ze nog wel eens 10 euro uitsparen door haar beltegoed niet te gebruiken. Met een abonnement wordt het allemaal veel ondoorzichtiger.

Het beste antwoord

Bij vodafone prepaid, kun je internetblox aanzetten. Dit kun je per maand aan en uitzetten Je hebt 2 opties, namelijk Internet Basis BloX
250 MB supersnel internet op je mobiele telefoon. € 4,75 per maand.

Smartphone BloX
1GB supersnel internet op je mobiele telefoon. € 7,25 per maand.

Dit wordt automatisch van je beltegoed afgeschreven en zoals gezegd kun je dit per maand aan en/of uitschakelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je, ben benieuwd naar oplossingen van andere providers ook. Dit zijn wel antwoorden waarnaar ik op zoek ben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook met T-Mobile PrePaid kun je in heel Nederland internetten. Je betaalt dan per MB die je verbruikt, met een maximum bedrag per dag. Je internet met PrePaid voor maar € 1,- per Mb!
.
Prepaid Download: tot 384 Kb
per seconde.
Upload: tot 64 Kb per seconde. € 1,- per MB, max. € 2,50 per dag Dit vond ik nog voor je bij T- mobile Lijkt me geen succes gezien de prijs. Alleen als ze een blackberry heeft kan ze daar blackberry internet op nemen waarmee ze op ongeveer 12,50 per maand zou betalen voor internet. Maar het 1e half jaar is dan gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Hi kun je prepaid voor 1 euro per dag online of een 200 mb Abonnement voor 9,95 per maand. Ook geen succes in mijn ogen. Bij vodafone heb je 1gb voor 7,25
Ik ga nu nog even bij kpn kijken voor je :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prepaid Voordeelopties - Surf&Mail Totaal

Altijd en overal surfen en mailen op je KPN prepaidtelefoon? Neem dan Surf&Mail Totaal voor € 10,00 per maand. Voor een vast bedrag per maand nooit meer zorgen over je internetkosten! Je kunt namelijk tot 200Mb aan internet gebruiken. Kpn geeft ook maar 200 mb per maand voor 10 euro. Succes met je keuze :)

Andere antwoorden (1)

Ik weet het niet zeker maar misschien kan het wel bij vodafone want je hebt een simkaart voor speciaal blackerry met internet maar wel beltegoed als je 20 euro opwaardeert gaat 10 euro naar internet. Ik gebruikt het zelf niet maar heb het wel gehoord, succes