Als ik "saldo" naar 1244 stuur om te kijken hoeveel geld ik nog op mijn abbo heb, dan krijg ik een bedrag toegesuurd in plaats van procenten kan dat?

Mijn vraag ik dus; is dat goed.. of moet ik er mee naar de winkel gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Ja dat klopt. Als jij 1244 intypt op je mobieltje, dan krijg je het bedrag te zien wat er dan nog op je mobiel staat.
Hoezo bedoel je procenten dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had eerst ook dat ik het bedrag in euro's kreeg.. tegenwoordig in procenten, maar geen idee wat voor deze wisseling gezorgd heeft...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat verschilt per provider, en bij mij verandert het soms zelfs! Er is niets aan de hand. Of het nou in geld, belminuten of procenten wordt uitgedrukt maakt niet uit.

Je krijgt bijvoorbeeld 200 belminuten, dan volstaat een 25 euro abonnement. 100 belminuten verbruikt? Dan heb je nog 12,50 euro over.

Niets aan de hand!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dit kan. Met name bij Hi wisselt dit nog wel eens af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mijn KPN abonnement krijg ik het bedrag dat ik nog tegoed heb en de datum tot de volgende rekening.