Als mensen mij bellen op mijn gsm, terwijl deze uit staat, krijg ik later nooit geen bericht dat ik een oproep gemist heb. Waarom niet?

Bij mijn vorige mobieltjes was het altijd zo, dat als iemand mij belde terwijl hij uitstond, ik na het aanzetten een bericht ontving dat ik een oproep gemist had.

Waarom is dat met deze gsm niet het geval?
Betreft dat een instelling die in de telefoon veranderd moet worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
15.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,dat is gewoon een kwestie van instellen.Simpel.;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit geen bericht? Of nooit een bericht? ;)

Het beste antwoord

Het is een instelling van jouw voicemail.
Als je instelt dat bij uitgeschakelde telefoon de oproep naar de voicemail wordt doorgeschakeld dan zul je een sms ontvangen.
Als je deze instelling uit hebt staan krijgt de beller direct te horen dat jij niet bereikbaar bent en hij zal zelf het initiatief moeten nemen om jou op een later tijdstip te bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij ligt dat aan je provider. De 1 stuurt je daarover wel een bericht, de ander niet. Dacht ik...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Heb wel een andere telefoon, maar dezelfde provider.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh. Nee dan ligt het daar dus niet aan. Kan ik je niet helpen, sorry.
Dat komt omdat of je voice mail niet is ingesteld (bij de provider) of diegene die je gebeld heeft, heeft geen bericht ingesproken in je voice mail.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat laatste zou niet uit mogen maken. In dat geval kreeg ik bij mijn vorige gsm te zien: U heeft een oproep gemist; er is geen bericht ingesproken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk mag ik ook niet antwoorden. Ik gebruik al in geen jaren meer de voice mail (deze is ook niet ingesteld). En mijn toestel zet ik nooit uit. Als het moet wel op stil.