hoe krijg ik internet op mijn sidekick 3?

Hee,
Ik heb laatst een sidekick gekocht en ik zou graag op mijn internet willen,
Ik heb wel al gewoon T-mobile netwerk, en er staat dat ik genoieg bereik heb, maar ik kan niet mijn wifi aanmelden ofzo,
Dus mijn vraag is, hoe kan ik op internet gaan?

Mijn abbonoment is ook gewoon in orde,
Want ik heb mijn simkaart van me blackberry erin gedaan en daar zit een heel internet-abbonoment aan vast.

Hoop dat iemand mij kan helpen?

Groetjes.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

De Sidekick 3 heeft geen wifi,
En verwacht niet dat je internet snel zal zijn:

DATA GPRS Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps
EDGE Class 10, 236.8 kbps
WLAN No

(na te gaan dat je met web-browsen foto's moet inladen in een pagina)

Ik zou op de website van je provider kijken hoe je je internet kunt instellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Off-topic:
Wel een leuk telefoontje ;)
Ik vond de N-Gage ook zo vet toen ^^