Kun je nummers uit je mobiele telefoon blokkeren?

Behalve het verwijderen van het contact, kun je je telefoon ook zo in (laten) stellen dat diegene je niet meer kan bereiken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Nee dat is nog niet het geval. Wat jelle hierboven bedoeld is het blokkeren van alle inkomende gesprekken bvb voor tijdens een vergadering alsje niet gestoord wilt worden. Bepaalde nummers blokkeren is nu nog niet mogelijk. Voor de zekerheid heb ik een speciaalzaak opgebeld net en de medewerker bevestigde dit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja. De meeste telefoons hebben de optie 'block incomming calls' waarbij je bepaalde nummers kan blokkeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In aanvulling op het bovenste antwoord dat je iemand kan blocken in je telefoon. Als die ongewenste persoon met een onbekend nummer belt, en die heb je (nog) niet geblockt, kan die dus nog wel jou bellen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sms berichten van 1 bepaald iemand kan wel maar het helemaal blokken gaat niet lukken. De smsjes komen komen trouwens wel binnen maar nt in je normale inbox.