Ik heb de handleiding doorgespit en deze optie ontbreekt in de handleiding.
Dit toestel kent deze mogelijkheid niet.

Was zelf ooit op zoek naar een toestel dat dat kon en ontdekte toen dat menig toestel deze functie niet heeft. Ook per merk zijn er verschillen. Sommige toestellen binnen een merk kennen die functie dan weer wel, andere niet.

Handleiding te downloaden via onder vermelde link.

Overigens is het mogelijk voor sommige Nokia toestellen om deze functie via een programmaatje alsnog te organiseren. Maar ik weet niet of dat voor dit toestel mogelijk is. En ik kan die link niet voor je vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Idd de Nokia N97 kent deze functie nt,sommige nokia's oa de 2630 heeft deze functie wel,maar je kunt maar 60 seconden opnemen dus dat schiet ook nt erg op.