ga ik betalen als kpn telfort hi de rgels over internet op mobiel als ik op twitter.com zit dat is geen ap ga ik dan meer betalen als dat verranderd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kan je je vraag normaal stellen, zodat iedere normale nederlander dit kan begrijpen?!

Antwoorden (3)

Ja, wanneer je de tuinstoelen in een gemoderniseerde appel laat zitten, komen de eicellen vrij en mogen we weer genieten van de komst van sinterklaas. Snap je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is heel simpel. Als je de windkracht in het kwadraat door de waterleiding laat gaan is de collecteschaal in de kerk altijd voller dan waneer je achteruit inparkeerd terwijl er een vrachtwagen luid toeterend voorbij rijd op de dag dat Pasen en Pinksteren op 1 en de zelfde dag vallen. Dus ik adviseer je om je Cola allen te drinken met mes en vork zodat je er zeker van bent dat als je je telefoon kwijt bent je het gevoel hebt dat je ergens bent waar ik je nooit zal tegen komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het internetten zal duurder gaan worden. En twitteren is eigenlijk gewoon internetten.