Wat is de code SNLV1N?

Ik word al 2 weken gebeld door dit nummer (SNLV1N). Wie weet wat het is? Want als je het belt krijg je helemaal niks te horen behalve een lange toon. Maar naar 20 seconden krijg ik opeens heel hard (korte) piepjes achter elkaar... Dus wie weet wat dit is? Want word er wel een beetje gek van...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik denk dat er in jouw telefoonboek van je mobiel een contactpersoon is opgeslagen onder de naam SNLV1N.
Dus als je gebeld wordt door deze persoon zal je telefoon deze naam weergeven i.p.v. het nummer. Dit kun je uiteraard controleren door in het menu van je telefoonboek te bladeren waarbij het numerieke telefoonnummer zichtbaar wordt. De oplossing is dan om deze contactpersoon te verwijderen. of een andere naam te geven. Kennelijk heb je een fax te pakken die deze pieptonen geeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb het gecontroleerd maar dat klopt niet... Maar het is trouwens een vaste lijn. Het is ook nog dat hij bijna elke dag op het zelfde moment afgaat. Dus...