Is het slecht voor de telefoon om elke nacht de stekkers ervan eruit te halen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
2.2K

Het beste antwoord

als het een oplaadbare telefoon betreft lijkt het me beter deze er niet uit te halen.

Toegevoegd na 1 uur:
bij een 'normale' telefoon is het geen probleem.
kun je 's nachts ook niet in je slaap gestoord worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dit kan geen kwaad

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog voor de verbinding noch voor het opladen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aldecoha, is het niet beter bij opladen juist hert opladen niet te verstoren? hoe weet je dat de batterijen/accu er niet onder lijdt?
Voor een vaste lijn kan het nuttig zijn tijdens onweer.
Voor de rest is het niet schadelijk (draadloos of vast) om
de stekkers er uit te halen, maar het is wel zinloos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan alleen de stekkers zelf kapot maken als je ze zo vaak in en uit het stopcontact haalt. Misschien vind je het handig om zo'n klik aan klik uit systeem te kopen dat steek je in het stopcontact en daarin je stekker en dan kan je hem met een afstandsbediening aan en uit doen. Ik heb zon pakketje gekocht voor 10 euro bij de Action.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jc54
13 jaar geleden
Ja, en dan verslijt de schakelaar........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hu. Wat bedoel je?
De telefoon lijdt er helemaal niets van.
13 jaar geleden
Nee hoor dat kan geen kwaad. Als het geen ouderwets toestel is, dan kan je het toestel ook gewoon uitzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben benieuwd waarom je dat zou willen. Als het je erom gaat niet gebeld te kunnen worden op je vaste lijn, kun je ook volstaan met alleen de telefoonkabel loshalen. Dan verstoor je het oplaad- en herlaadproces van de handsets sowieso niet. Igv mobieltje: aan-uitzetten maakt niet uit. Igv oude telefoon zonder batterij: maakt ook niet uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,dat kan geen kwaad,maar je loopt wel de kans een eventuele noodoproep van een naast familielid te missen.