Ik heb een iPhone 4 zwart beeld en trilt om de 7 seconden als hij aan de lader zit (hij doet het daar door helemaal niet meer)wat moet ik doen ?

Mijn iPhone is kapot
Ik had 1% dus toen ik 0% had viel hij uit dus ik doe hem aan de oplader hij trilt om de 7 seconden
Hij was net gemaakt en hij is weer kapot

Hij was gemaakt aan zijn luie batterij

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Volg dit stappenplan om je iPhone in DFU mode te zetten:

Sluit je iPhone via USB aan op je PC of Mac
Start iTunes (download en installeer de laatste versie)
Houd de Power-knop (aan de bovenkant) ingedrukt en zet je iPhone helemaal uit
Houd de Power-knop (aan de bovenkant) ingedrukt en tegelijkertijd de Home-knop (onder je scherm) home button iphone
Je houdt deze beide knoppen tegelijk ingedrukt voor 10 seconden
Na precies 10 seconden laat je de Power-knop los. Blijf de Home-knop ingedrukt houden! Niet loslaten dus.
Blijf de Home-knop 10 seconde ingedrukt houden.
Als je het goed gedaan hebt krijg je van iTunes de melding dat er een iPhone in herstelmodus is aangetroffen.
Druk op de knop ‘Herstel iPhone‘
Druk daarna op ‘Herstel en werk bij‘
Gefeliciteerd, je iPhone is weer klaar voor gebruik :)

Het is belangrijk te weten dat de timing perfect moet zijn, anders start iTunes de normale herstelmodus op; dat moeten we niet hebben. Je zal dan helaas opnieuw moeten beginnen vanaf stap 1: de telefoon uitzetten.