Wat is de beste manier op mijn iPhone te laten repareren?

De lock-knop van mijn iPhone 5 werkt niet goed meer, uit verschillende fora op het internet blijkt dat er meer mensen zijn die hier last van hebben. Is er iemand die er verstand van heeft, die weet wat de beste manier is om mijn iPhone te laten repareren? Deze valt nog binnen de aankoopperiode van 90 dagen en is inclusief 1 jaar garantie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Hier in Alkmaar hebben we 'de turk'. Hij kan alles maken, van knoopjes tot iphone dingen, het kost veel minderduur dan bij de mediamarkt zelf. Je kan daar eens informeren(:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had een iPhone 3 en ik had mijn mobiel 10 maanden, bij mij werkte de lock knop ineens helemaal niet meer. Je kan gewoon contact opnemen met apple en apple maakt je mobiel gratis, of je krijgt een nieuwe iPhone wat bij mij het geval was, ik denk dat het het beste is om zo snel mogelijk contact met apple op te nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed antwoord =)
Ik heb inderdaad contact opgenomen met Apple, maar het werd me nog niet heel veel duidelijk, je hebt een aantal opties..
Wat had jij gedaan? Naar een winkel, of opgestuurd of iets dergelijks?
Gewoon naar een erkende telefoon of apple winkel gaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je je mobiel niet kapot hebt laten gaan, dan kun je je beroepen om de fabrieksgarantie bij Apple zelf. Hiervoor kun je (waarschijnlijk) gewoon voor terug naar de mediamarkt. Neem een aankoopbewijs, garantiebewijs en legitimatiebewijs mee. Apple kiest uit de volgende twee opties: je iphone wordt gratis gemaakt, omdat het onder de garantie valt, of je iphone wordt alleen tegen betaling gemaakt. In het laatste geval kun je er voor kiezen het apparaat niet te laten maken, maar de onderzoekskosten zijn dan meestal voor jou.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb 'm alleen niet bij de mediamarkt gekocht? Gewoon op Apple.nl
Been there, Done That. Ik heb precies hetzelfde probleem als jou gehad. And guess what? Apple store, leidseplein. Wel even afspraak maken bij de geniusbar. Je iPhone wordt 10 seconden bekeken en je mag naar huis met een nieuwe iPhone. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de reactie! Was inderdaad van plan dat te gaan doen. Weet jij of het een echt nieuwe iPhone is of 'gerepareerd nieuw'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal krijg je een nieuw telefoon. Een 'refurbished' iPhone krijg je wanneer je je iPhone zelf al lang hebt. Dan is het raar als je weer een gloednieuwe iPhone krijgt.