Hoe kan mijn samsung s2 ineens uitvallen ?

Ik heb een samsung s2 die elke uitvalt tijdens het gebruik. Als ie 100% is opgeladen valt ie ineens uit en als ik hem weer aanzet dan zijn mijn batt nog maar 20% en dan valt ie weer uit? Op de batt zit ook een bobbel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Mogelijk omdat je batterij lek is, zou er een bobbel op kunnen ontstaan. Het is dus zaak om weer een nieuwe accu te kopen. Als je vind dat het regulier te duur is, zou je eens kunnen kijken of je de accu voor jouw telefoon op www.dealextreme.com kunt vinden. Houd wel rekening met een levertijd van ca. 4 weken.

Daarnaast het uitvallen kan te maken hebben met het contact tussen de accu en de telefoon, waardoor er op een moment geen contact meer is en daardoor de telefoon uit valt. Daarnaast kan de indicator ook kapot zijn. Als het de indicator van je accu is, en je telefoon valt nog onder de garantie, kun je je telefoon terug brengen naar de winkel. Als het de accu zelf dus is, zou je een andere accu in je telefoon kunnen zetten en is het probleem ook opgelost.