ik ben gisteren 18 geworden, kan ik dan gelijk een telefoonabbonement nemen?

ik word steeds afgewezen voor een abbo, dat snap ik niet....

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit is trouwens mijn eerste abbonnement die ik wou nemen

Antwoorden (1)

Als jou mobiele provider een leeftijdsminimum van 18 jaar stelt, dan kan je meteen als je achtien bent daar gebruik van maken. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja dat heb ik gedaan en al mijn gegevens zijn in orde maar alsnog wordt ik afgewezen en ze willen er ook niks over zeggen...