Geen bereik meer op d900i na invullen code.

Ik vulde laatst per ongelijk een verkeerde code in op mijn samsung sgh-d900i. het was de #*7337# - UNLOCK code. Ik had verkeerd gekeken en moest eigenlijk een andere code in de lijst hebben. toen ik #*7337# intypte kreeg ik iets van eeprom reset.

mijn t-mobile simkaart zat er nog in en mijn d900i was al unlocked.

nu heb ik nergens meer bereik.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

alvast bedankt. =)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als het goed is (pin me er niet op vast) en je doet *#06# dan zie je een IMEI code die 000000000000 aangeeft in plaats van de orginele code.

Dit kun je in een unlock winkel op laten lossen als het goed is met een speciaal apparaatje. Dan kan je foon weer ingesteld worden op de orginele IMEI setting.

Deze code is dan weer belangrijk zodat het netwerk je telefoon accepteerd, en dat is nu niet het geval omdat je een niet herkende code hebt, namelijke 000000000.

Dus hup even naar een winkel waar ze foons kunnen repareren en je bent weer helemaal oké, als het goed is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, mijn IMEI is inderdaad 0000.... etc. Bedankt.