wanneer kan ik mijn beltegoed weer opladen bij t-mobile?

Telkens als ik het oplaadmenu bel van t-mobile krijg ik te horen dat door een technische problemen de verbinding niet tot stand kan worden gebracht. Gister deed hij het ook al niet en ik vraag me af waar dit aan kan liggen en of er een andere manier is van opwaarderen zonder het oplaadmenu.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Het beste antwoord

Je kunt op elk moment van de dag je beltegoed opwaarderen via de t-mobile website: www.t-mobile.nl
Log in op je account en dan kun je via internetbankieren het gewenste bedrag opwaarderen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij blokeerd telkens mijn gebruikersnaam als ik me wil inloggen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan kun je het beste contact opnemen met T-Mobile en de vraag daar stellen.
Ritsuka
11 jaar geleden
Dan zou ik bellen ja.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik niet bellen zonder beltegoed
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn God, sommige kinderen moet je ook echt overal meehelpen he. Ga naar deze link:
http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/contact Hierin staat zowel een telefoonnummer voor bellen vanaf mobiel (wat je niet kunt want je beltegoed is op) als bellen vanaf een vast nummer. Je weet wel, zo'n telefoon die ofwel zelf met een snoertje in de muur zit of een station heeft wat met een snoertje in de muur zit. Wordt dat te moeilijk, dan vind je daar ook een contactformulier dat je op internet in kunt vullen.
Ook het contact opnemen via Twitter staat erbij, of je stelt je vraag op het forum... Denk je nu dat je eruit kunt komen?
Ritsuka
11 jaar geleden
Je hebt toch wel een andere telefoon? Of je leent even van iemand
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb geen vaste telefoon. Ik ken niemand hier in het dorp van wie ik een telefoon kan lenen en heb geen twitter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar wel internet, dus...
http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/contact
Ritsuka
11 jaar geleden
Precies, het contactformulier