hoe kan ik fm radio luisteren op galaxy s5 mini?

er staat op mijn nieuwe s5 mini geen radio app. ik wil graag radio kunnen luisteren zonder internet. weet iemand hoe dit werkt?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
3.3K

Antwoorden (3)

Eventjes hadden we na de release van de Galaxy S4 de hoop dat het ontbreken van een FM radio in dat toestel een anomalie zou blijken. Toen de Galaxy Note 3 er stug ook geen bleek te hebben, gingen we ons langzaam zorgen maken, en de Galaxy S5 toont het definitief aan: de dagen van de FM radio in een topmodel Galaxy smartphone zijn voorgoed voorbij. Dus..niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
niet dus, er zit geen fM radio in je galaxy
je zult een ander toestel moeten kopen.
capthavoc
8 jaar geleden
Je zou een bluetooth headset met ingebouwde FM-radio kunnen kopen.
Ik zelf gebruik de Sony MW1.

Toegevoegd na 6 minuten:
Het lukt me niet om een afbeelding te plaatsen.