Hoe moet je de date roaming uitschakelen op de Nokia Asha 302?

Mijn moeder heeft een Nokia Asha 302 en elke keer als ze van huis is gaat er telkens een paar euro van haar beltegoed af. Terwijl ze nooit op internet zit (of op andere apps die internet kunnen gebruiken). Ze heeft meerdere malen met de Hi klantenservice contact gehad en toen hebben ze ook haar internet geblokkeert. Nu was ze laatst dus weer van huis en toen ze terug kwam was er weer geld van haar beltegoed afgeschreven, ze heeft niet eens ge-smst, gebelt of uberhoud op haar mobiel gezeten! We hebben ook al meerdere malen naar de instellingen gekeken maar daar komen we ook niet verder mee.

Heeft iemand enig idee hoe de data roaming/internet definitief uitgezet kan worden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Kort en bondig antwoord?
Hou je vast voor een teleurstelling.
Niet.
Zie ook
http://forum.kpn.com/t5/Mobiele-abonnementen/Hoe-kan-ik-internet-uitzetten-op-de-Nokia-Asha-302/td-p/65564

Als advies zou ik u meegeven neem geen contact op met uw provider maar met Nokia zelf.