hoe kan ik via de computer internet op mijn blackberry zetten?

Ik heb gisteravond bij t-mobile een blackberry curve 9300 gekocht. De man uit de winkel vertelde dat je iedere kalendermaand via de site 12,50 moest betalen en dat je dan 1 gb internet kreeg. Ik kan dit nergens vinden. Weet iemand hoe dit moet of heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hebben we het over een prepaid of abonnement
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Abonnement betaal je niet via de site,die wordt automatisch geïncasseerd of je krijgt acceptgiro. Dit zal dus om prepaid gaan :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prepaid
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke dan moet je van je betegoed het bedrag af halen en dan kan je internetten

Antwoorden (1)

Wanneer je gebruik maakt van het internet betaal je de normale kosten van € 2,- per Mb met een maximum van € 10,- per kalendermaand. Voor het gebruik van de BlackBerry® diensten betaal je € 2,50 per kalendermaand. De bedragen worden van het beltegoed afgeschreven tot het maximum is bereikt.
Activeer je BlackBerry

Wil je e-mailen, pingen en internetten met je BlackBerry PrePaid Bonus sms simkaart? Volg dan eerst eenmalig deze instructies:

Stop je simkaart in het toestel en zet het toestel aan
Stuur een sms of bel zodat je sim geactiveerd wordt (tip: bel gratis naar 1244 voor de status van je beltegoed)
De BlackBerry diensten werken na het eerste contact met het T-Mobile netwerk. Lees de volgende informatie om te zien hoe je een e-mail account instelt.

E-mail instellen op je BlackBerry

Je kunt op twee manieren een e-mail account instellen op je BlackBerry. Dit kan het beste via je toestel gedaan worden.

Ga op je toestel naar het BlackBerry menu en klik op de map “installatie”.
Klik op het “e-mail instellingen” icoon.
Accepteer de voorwaarden en kies het type e-mail adres dat je wilt instellen.
Voer je e-mail adres en wachtwoord in en klik op “volgende”.
Klik tenslotte op “account valideren”. Je e-mail account is nu ingesteld.

Mocht bovenstaande niet lukken, dan kun je je e-mail ook instellen via je computer:

Surf op je computer naar http://www.instantemail.t-mobile.nl
Klik op “create new account” en volg de stappen op het scherm.
Het PIN- en IMEI-nummer vindt je op de verpakking of door in het BlackBerry menu in de folder “Opties” op “Status” te klikken

Registratie T-Mobile

Klik hier om je te registreren voor T-Mobile Speciaal. Op deze manier kun je als PrePaid klant bonuspunten sparen. Deze bonuspunten kun je omwisselen voor extra beltegoed.

Om gebruik te kunnen maken van BlackBerry Prepaid, heb je een speciale BlackBerry Prepaid sim-kaart nodig.
Je betaalt € 2,- per MB voor onbeperkt internet en e-mail, met een maximum van € 10,- per kalendermaand.
Na afloop van de eerste 3 maanden betaal je een vast bedrag van € 2,50 per maand om toegang te hebben tot de BlackBerry diensten (push e-mail en pingen).
De vermelde tarieven zijn inclusief btw.
De prijs per minuut geldt voor bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland.
De prijs per MB geldt voor mobiel internetgebruik en e-mail in Nederland.
zie link; groet