waar kan ik een blackberry abbo voor 21 per maand kopen?

het model maakt niet uit maar moet wel bold zijn!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een bb apart gekocht, en heb een sim only abbonement bij youfone voor 20 per maand. Onbeperkt internet. 80 smsjes en 250 belminuten geloof ik. Let wel op als je dit doet, dat je een abbo neemt met blackberry internet! Anders doet hij het niet.

Antwoorden (1)

Hee in de bron heb ik een site toegevoegd met de beste blackberry abbonomenten super goedkoop en van t-mobile met onbeperkt internet