Is mijn iPhone simlock vrij?

Ik heb 3 jaar een iPhone 3G gehad, heb nu de 4s waar mijn abonnement op is overgezet, houdt dit nu ook in dat de 3G nu simlock vrij is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ja, je hebt nu recht om de sim lcok te verwijdern. In principe kan je nu naar je provider gaan, en vragen de simlock te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is, is je iPhone al simlockvrij. KPN en Vodafone hebben sowieso nooit een geolockte versie verstuurd aan klanten.

T-Mobile toestellen zijn massaal simlock vrijg gemaakt door T-Mobile nadat zij het alleenrecht op de toestellen verloren.
Als je toestel niet automatisch SIMvrij is gemaakt, kun je bellen met 06-24001200 dan zal er een path in iTunes worden gezet zodra je je toestel dan aan oTunes hangt is hij SIMlockvrij