als ik iemand wil blokkeren op mijn huistelefoon kunnen ze mij nog bellen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Telefoons
1.5K

Antwoorden (1)

Het hele idee van blokkeren is dat je niet meer door telefoontjes vanaf dat nummer lastiggevallen kunt worden.
'Ze' kunnen nog wel bellen, (jouw nummer intoetsen) maar jouw telefoon zal niet meer overgaan en er zal geen verbinding meer tot stand komen.
Natuurlijk kan de irritante beller altijd nog vanaf een ander nummer bellen. Dat los je uiteraard niet op door het blokkeren.