Wat is het verschil tussen een mobiele telefoon met android besturingssysteem en eentje zonder?

Wat is een androidbesturingssysteem precies?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Net als een computer heeft een smartphone een besturingssysteem. Op een computer is dit Windows of Mac OS (Apple). Het is zeg maar het systeem waar alles op draait. Android is een besturingssysteem voor smartphones en is gemaakt door google. Ander voorbeeld: iOS is het besturingssysteem van de iphone en iPod Touch, gemaakt door Apple.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Android is op Linux gebaseerd, maar daar merk je in het gebruik *helemaal* niets van.

Andere antwoorden (1)

Android en iOS zijn op dit moment booming. iOS heeft nog een grote voorsprong, maar Android zal uiteindelijk iOS voorbij gaan gezien het open karakter van android.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iOS een grote voorsprong?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag is:
WAT is een androidbesturingssysteem.
Dit is GEEN antwoord.