hoe zorg ik ervoor dat het vergendelscherm van mijn samsung galaxy s2 het zelfde is als mijn achtergrond?

Ik heb een roze samsung galaxy s2 en hiervan wil ik graag het vergrendel scherm achtergrond een soort van doorzichtig maken zodat als ik hem vergrendel ik mijn standaard achter grond zie. ik weet dat je het in kan stellen maar bij een live achtergrond gaat dat niet dan zie je gewoon het plaatje die je toen heb ingesteld daarvoor. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (1)

Doe de volgende stappen en dan zou je het kunnen wijzigen:

Menu > Instellingen > Weergave > Achtergronden (Wallpapers) > Achtergrond Schermvergrendeling
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan weergave niet vinden bij mijn instellingen. Mijn mobiel is wel ge update misschien dat ik het daarom niet kan vinden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke opties kan je terugvinden bij weergave? En welke opties zijn allemaal te zien bij de gewone instellingen? Kan je deze even doorgeven?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan naar menu --> instellingen --> display en daar kan ik dan een album kiezen waar ik de achtergrond vandaan haal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké "Display" is te zien, maar welke andere instellingen heb je nog naast de "Display" ? Staat er ergens "Beveiliging" bij de instellingen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik zie onderin beveiligingen staan. Staat onder het kopje 'persoonlijk'