Hoe google playstore betalen met andere methode?

Hey,

Ik wil (betaalde) apps kopen in de play store.

Ik wil dus mijn tegoed opwaderen.
Maar ik heb geen paypal, creditcard, meastro, etc.

Kan ik met een andere manier betalen zoals ideal?

Alvast bedankt

Mvg,
Harm

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Helaas, is het een amerikaanse site en die kennen iDeal niet. Je kunt wel een pre-paid credit kaart kopen van Visa, de zgn 3V-kaart bij de Primera. Je hebt die als een creditkaart (kan je ook mee pinnen) maar je hebt ze ook als een voucher. Je betaalt dan wel 1 euro/20 euro provisie:

http://www.primera.nl/cadeaukaarten/games-en-spellen/3v-prepaid-visa-card
https://www.3vcard.nl/3V-prepaid-Visa-creditcard-voucher.html?tk=4950c4842a1107d
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is helaas voorlopig niet mogelijk.
Wel kan je een PayPal account aanmaken (is volledig kosteloos) en hier geld op storten of uw Maestro (pinpas) aan koppelen.

Is ook volledig kosteloos en dan kan je prima met een PayPal account werken...