hoe kan het dat ik met een HTC desire S van de KPN thuis geen bereik heb en mijn man, met hetzelfde toestel en zittend naast mij 4 streepjes heeft?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb jij er toevallig een case omheen, en je man niet?
Zo ja, probeer het dan eens zonder, of doe zijn telefoon in jouw hoes. Ik heb niet echt een idee, dus lijkt me het meest logisch om op zoek te gaan naar de verschillen, zoals bijvoorbeeld een case om de telefoon. En heeft je man overal een beter bereik dan jij met je telefoon?

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk is er iets mis met de hardware. Meestal krijg je garantie, dus ik zal hem terugsturen naar de winkel zodat ze hem kunnen repareren