Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de MobielInternet Bundel van Hi! goed?

Hey, Ik wil graag een LG L5 met een 500 MB + 75 MIN/SMS van Hi! kopen. Mijn vraag is: Heb ik aan 500 MB Genoeg? Ik ga denk ik veel Whatsappen maar verder ga ik mobiel internet niet zo vaak gebruiken. Als ik dan thuis ben gebruik ik natuurlijk WiFi.

Rond Hi! af op meer KB dan ik eigenlijk gebruik? Want Hollands Nieuwe rond af op 100 KB. Doet Hi! Dit ook of niet?

Moet ik dan kiezen voor de 275 MB/MIN/SMS Van Hollands Nieuwe of voor de 500 MB + 75 MIN/SMS?

Alvast bedankt!Hey, Ik wil graag een LG L5 met een 500 MB + 75 MIN/SMS van Hi! kopen. Mijn vraag is: Heb ik aan 500 MB Genoeg? Ik ga denk ik veel Whatsappen maar verder ga ik mobiel internet niet zo vaak gebruiken. Als ik dan thuis ben gebruik ik natuurlijk WiFi.

Rond Hi! af op meer KB dan ik eigenlijk gebruik? Want Hollands Nieuwe rond af op 100 KB. Doet Hi! Dit ook of niet?

Moet ik dan kiezen voor de 275 MB/MIN/SMS Van Hollands Nieuwe of voor de 500 MB + 75 MIN/SMS?

Alvast bedankt!Hey, Ik wil graag een LG L5 met een 500 MB + 75 MIN/SMS van Hi! kopen. Mijn vraag is: Heb ik aan 500 MB Genoeg? Ik ga denk ik veel Whatsappen maar verder ga ik mobiel internet niet zo vaak gebruiken. Als ik dan thuis ben gebruik ik natuurlijk WiFi.

Rond Hi! af op meer KB dan ik eigenlijk gebruik? Want Hollands Nieuwe rond af op 100 KB. Doet Hi! Dit ook of niet?

Moet ik dan kiezen voor de 275 MB/MIN/SMS Van Hollands Nieuwe of voor de 500 MB + 75 MIN/SMS?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
545

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Gemiddeld verbruiken Nederlanders 193 MB per maand. Om te zien hoeveel elke activiteit in MB's kost: http://www.simonlyabonnementmetinternet.nl/component/content/article/21-gemiddeld-internet-verbruik-in-een-sim-only-abonnement-met-internet

Whatsappen kost bijna geen MB's. Als je echt alleen whatsapp gebruikt is 5 MB per maand voldoende. Echter gaan de meesten ook nog wat internetten wat veel meer MB's kost. Ik denk dat voor jou 200 MB meer dan genoeg is. Bij andere telefoonproviders is het mogelijk om een abonnement met minder MB's te nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding