Bij welke provider kan je goed je verbruik in de gaten houden?

Momenteel ben ik aan het kijken naar een goed abonnement. Ik zou echter wel willen hebben dat ik weet hoeveel ik al verbruikt heb. Als ik op internet surf zie ik alleen maar negatieve reacties over de app’s en websites.

Heeft misschien iemand een idee of er een app is die de juiste gegevens weergeeft. Hiermee bedoel ik de minuten/sms en mb die je nog overhebt. Dit kan van een provider zijn of een algemene app.

Alvast bedankt voor de reacties.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben zelf erg tevreden over Simyo: ik overzichtelijke grafiekjes wordt je verbruikt getoond en per maand staat er ook precies hoeveel je nog over hebt. Ook mooi: je kunt per maand je bundel gratis aanpassen (naar boven of naar beneden). In de bronnen nog een paar reviews van simyo.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
T-Mobile adverteert er mee. Dit is het Stel Samen abonnement: https://www.studentmobiel.nl/shop/abonnement_met_toestel/nieuw/465/t-mobile-stel-samen-2-jaar
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat ligt gewoon aan de app, niet aan de provider. Ik heb zelf Vodafone. Zeer goede My Vodafone-app, ook zeer duidelijk qua verbruik en erg mooi.

Het beste antwoord

Ik zit bij Ben, hun app is altijd uptodate
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb een abonnement van t-mobile ze sturen je een smsje (gratis) als je over de helft bent en wanneer je bijna door je bundel heen bent

Ook kun je op de site kijken hoeveel je nog over hebt qua SMS internet belminuten en hoeveel geld je nog op je sim kaart hebt staan (als je precair zou hebben)

Je kunt bijvoorbeeld ook de app my data manager installeren daar kun je precies instellen hoelang je met je bundel moet doen, hoeveel je hebt en wanneer ze je een melding moeten geven
geven.

Toegevoegd na 1 minuut:
Prepaid*
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oeps, per ongeluk mijn antwoord als reactie ingevuld, toch maar even hier:

Ik ben zelf erg tevreden over Simyo: ik overzichtelijke grafiekjes wordt je verbruikt getoond en per maand staat er ook precies hoeveel je nog over hebt. Ook mooi: je kunt per maand je bundel gratis aanpassen (naar boven of naar beneden). In de bronnen nog een paar reviews van simyo.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben hier ook heel tevreden over. Simpele app, glashelder overzicht. Met een paar seconden weet je hoe je ervoor staat.
Hey, Simon!

Ik zit al zo'n twee jaar bij *bliep en ik heb nog nooit enig probleem gehad. Ook geen onverwachte kosten en dergelijke gehad. Een vriend van me werkt er als promotor, dit is z'n site: www.kjeldmooi.nl .

Kijk maar wat je ermee doet ;)