Mijn mobiele telefoon heeft plots geen geluid meer, wat is er mis?

Heb een Samsung G-600 sinds een half jaar. Vanmorgen had ik ineens geen kiestoon meer, terwijl de telefoon wel overging bij de persoon die ik belde. Ik hoorde dan eerst 20 seconde niets en daarna hoorde ik weer een stem.
Vanmiddag heb ik ineens ook geen geluid meer, niet als hij overgaat, niet bij sms of in- uitschakelen.
Als ik met de thuistelefoon naar mijn toestel bel hoor ik niets door mijn toestel.

Wat is er aan de hand?
Alles staat gewoon aan, heb niets gewijzigd in de instellingen.

Heb de telefoon overigens van Telford zelf gekregen via een aanbieding per post. Geen factuur dus, ben bang dat ik op die manier ook niet achter mijn garantie aankan.
Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
14.6K

Het beste antwoord

Geen idee waar je woont? Maar bij onderstaand bedrijf kun je de telefoon heenbrengen om een nieuw speakertje te laten installeren.

Mijn vriend zijn telefoon had hetzelfde probleem. Dat bedrijf heeft geen bon nodig; zij kunnen in een databank nagaan of jouw telefoon inderdaad "legaal" verkregen is en geven je dan gewoon garantie op het toestel. Je hoeft dus niets te betalen (wij hadden ook geen factuur).

Voor reparatie kun je het beste het toestel direct naar repair en go brengen. Anders gaat ie via de winkel en duurt het langer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hier nog iemand met dat probleem.
Het antwoord daar is dat het luidsprekertje dan waarschijnlijk kapot is gegaan. Ben je mooi klaar mee...
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt er wel op inderdaad... toch raar, nog nooit last van gehad bij andere Samsungs. tnx voor je antw in elk geval.
Je hebt gewoon een jaar garantie via Telfort, en zij kunnen precies zien wanneer je de telefoon hebt gekregen. Als je contact met de servicedesk opneemt, zal je waarschijnlijk het toestel op moeten sturen naar Telfort, en die zorgen dan voor de reparatie. Succes ermee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De telefoon zat neem ik aan nieuw in een doos? Zat er fabrieksgarantie op? Dan kun je met een bon uit de doos vaak je mobiele telefoon ook direct naar de fabrikant sturen. Dat staat namelijk op die bon die in de doos zit hoe en wat precies.