Als je een mobiel nummer laat beginnen met +316 ipv 06 heb je 12 tekens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je dat ook werkelijk met het + teken doen, ipv 2 nullen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja rena, dat kan prima
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Grappig, nooit geweten. Dank je janlast :) En idd mariboto, een + is geen cijfer ;)
Het kan een telefoonnummer zijn uit het buitenland.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor dat kan zoals al eerder werd gesteld mogelijk vanuit een ander land.
De laatste keer dat ik in Indonesie was waren de 10 cijferige nummers blijkbaar op. De contactpersoon die ik daar heb had toen ineens een nieuw 11 cijferig (nieuw prepaid) telefoonnummer