Hoe sluit ik mijn Samsung S3550 aan op de computer?

een normaal USB kabeltje past niet. Is er een mogelijkheid voor iets draadloos? en wat moet ik doen als dat niet kan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het ligt eraan welke gegevens je uit wilt wisselen. Als je hem via een kabel aan sluit (wat je dus nog niet gelukt is) dan kan je via de pc suite van Samsung gegevens uitwisselen zoals agenda, contacten, memo's enz. Als je verbinding maakt via Bluetooth dan kan je alleen je muziek, afbeeldingen en evt filmpjes uit wisselen.

Als het aansluiten niet lukt, moet je de pc suite software geheel verwijderen. Dus eerst via configuratie, software verwijderen. Daarna naar start, harde schijf, program files, samsungmap ook verwijderen. Computer opnieuw opstarten.

Daarna opnieuw de software erop zetten. Je kunt dat het best doen via de site van Samsung zelf. Ze heb je de meest recente software. Pas als de computer erom vraagt sluit je de telefoon via het kabeltje aan. Niet eerder, want dan begint Microsoft weer spontane dingen te doen die je niet wilt.

Mocht je via Bluetooth contact willen maken, dan moet je functie in je computer aan zetten (als dat er niet in zit, moet je eerst een bluetooth stickje kopen). Daarna zet je de verbinding aan in je telefoon en laat je de telefoon je computer zoeken. Geef de verbinding vrij en gaan met die banaan ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens de specificaties moet je toch dit toestel via USB op je computer kunnen aansluiten.

Ze leveren zelfs een applicatie mee waar je een aantal zaken mee kan synchroniseren.

Heb je de data kabel niet meer (Samsung naar USB) ?
Ongetwijfeld kan je die wel in een telefoon shop kopen.

Draadloos (WIFI) lijkt het toesten niet te supporteren.
Je kan proberen om via bluetooth een connectie op te zetten, maar dat is alles behalve gebruiksvriendelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit toestel maakt gebruik van een micro-usb kabel, de standaard op de meeste moderne telefoons. Deze is nog kleiner dan de mini-usb!
Plaatje bij antwoord
bamibal