Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

iphone 5 , prepaid bellen kan dit wel?

Stel ik neertel 600 euro ofzo neer voor dat iphone 5, en dan kan ik gewoon prepaid tegoed kopen en gewoon prepaid bellen en smsen , zonder dat ik eraan vastzit? Of is dat geen goede idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
811

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja het zou , kunnen . Prepaid, is alleen relatief duur . Voordeel je gaat niet over je bel tegoed heen . Goedkoper is mogelijk een sim only abonnement , ook vrijheid ! Hebje je 5 verkocht of? Dan stop je sim kaart zo weer ergens anders in . Maar pas op dit werkt NIET als het toestel niet simlock vrij is . Nog een adder kan zijn het kaartje in de nieuwe is ultra micro ja dat moet maar net verkrijgbaar zijn prepaid , of sim only succes .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bovendien: waarom zou je in 's hemelsnaam een iPhone5 zonder internetabonnement willen hebben?
Dan voldoet een Nokia C2 minstens zo goed (voor een tiende van de prijs...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prepaid op t-mobile is niet duur! Telkens als ik met 20€ opwaardeer krijg ik 20€ gratis erbij zodat ik 40€ beltegoed heb

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding