Hoe kan ik mijn s8 sneller maken?

Ik heb een samsung galaxy s8, ik heb hem nu ongeveer een maand en sinds 2 weken is die heel sloom, ik heb het cache van alles al verwijderd en ik heb mijn prestaties op optimaalpresteren staan maar alsnog is die sloom, ik heb weinig fotos en niet zo heel veel apps maar het is dan toch wel raar dat die na 1 maand voelt alsof die al 3 jaar in gebruik is.

Ik hoop dat iemand een antwoord weet,
Alvast bedankt

Antwoorden (1)

Om je Samsung Galaxy S8 sneller te maken, kun je de volgende stappen volgen: 1. Verwijder onnodige apps en bestanden. 2. Verminder de animatieduur in de instellingen. 3. Verminder de helderheid van het scherm. 4. Schakel de achtergrondsynchronisatie uit. 5. Verminder de prestaties van de processor. 6. Installeer een cache- en RAM-cleaner. 7. Installeer een antivirusprogramma. 8. Installeer een opslagoptimalisator.
Bronnen:
2 maanden geleden