Hoe verwijder ik mijn simlock met de unlockcode?

Ik heb een unlockcode voor mijn gsm, maar waar moet ik deze invoeren om de simlock eraf te halen?

Toegevoegd na 47 minuten:
Het is een Nokia 5000

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dat moet je opzoeken op de website van jouw provider. Als het goed is, staat het ergens op de site beschreven. De provider is namelijk verplicht om deze informatie te geven. Anders de helpdesk bellen of goed zoeken op internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vraag het wel na bij de t-mobile helpdesk.
Ik mijn 3 punten terug, jij 10 erbij.