Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Proximus; Geen bereik in het buitenland?

Proximus simkaart werkt niet in Italie.
De gsm vind geen beschikbaar netwerk, ik snap het niet.
Normaal zou de simkaart automatisch een ander netwerk zoeken, of dezelfde Proximus als het gaat maar niets!
Heb al geprobeert om manueel een netwerk te zoeken, vind alleen Italiaanse netwerken, klik op Ok maar zegt dat het niet beschikbaar is.
Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je provider moet in het buitenland een partner hebben om via hun netwerk verbinding met Nederland te krijgen. Blijkbaar heeft Proximus dat niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Proximus heeft vodafone in Italie.
Proximus kan dit zeker ook in het buitenland maar u moet die dienst, roaming (gratis) laten activeren. Bel eens de gratis Proximus helpdesk op nummer 6000 of vanuit hrt buitenland op nummer +32 0780 56000
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel vriendelijk bedankt! De simkaart bevindt zich nu in het buitenland, kan ik ook van hier met een andere gsm nummer bellen naar 6000?
Want de eigenaar van de simkaart kan geen nederlands praten dus moet ik alles doen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding